Hello World!

 Mijn doel is om mensen op een leuke manier te informeren over voedingsweetjes, nieuwe producten en informatie over voeding. Via Dutch Cowgirls heb ik al een aantal keer geschreven over voeding, maar dat is toch niet wat ik wil. Ik wil meer vrijheid om te schrijven wat ik zelf over voeding wil vertellen. Ik wil ook niet voor een of andere bestaande voedingssite schrijven of het hulpje zijn van een voedingsgoeroe.

Ik wil gewoon mijzelf zijn, Ilona Jurtschenko, studente aan de studie Voeding en Diëtetiek aan de Hogeschool van Amsterdam. Ik wil mijn passie voor voeding delen en hoop dat jullie het ook zullen waarderen!

Op dit moment loop ik stage bij een adviesbureau voor voedselveiligheid en kwaliteit in het kader van mijn minor Food Quality Management. Op deze manier leer ik veel over voedselveiligheidssystemen. Ik ben op dit moment bezig met mij te verdiepen in de nieuwe Europese Verordening 1169/2011 over de “Verstrekking van voedselinformatie aan consumenten”. Toch een zeer belangrijk onderwerp voor voedselproducenten omdat ze aan nieuwe eisen moeten voldoen..

Geef een reactie

